Emmabodafestivalen

I Sommras jobbade jag mest hela tiden. Men i mitten av juli såg jag till att få lite ledighet. 
Jag och Joel impulsköpte biljetter till Emmaboda för att se Totally Enormous Extinct Dinosaurs.
På onsdagen åkte jag till Emmaboda tillsammans med Amanda och Robin (joel var tvungen att jobba så han skulle komma ner dagen efter)
 
Vi var taggade på att börja festivallivet och jag trivdes som bara den!
 
Vi hade en hel del huvudbornader i campet vilket utnyttjades på flera bilder. Min favorit var Jake-mössan, som var awesome!

En morgon gick jag och Amanda för att äta frukost en morgon. vi satt för oss själva och tittade på alla människor som gick förbi. 
 
Och så passade vi på att tatuera oss.
 
dagen kom och jag och joel såg TEED, han var hur bra som helst och jag är så otroligt glad att jag har sett honom! 
 
vi hängde väldigt mycker i vårt camp (pga det var bäst) och drack alkoholhaltiga drycker hela dagarna. 
 
varje dag var en fest och jag hade det så jävla bra.
 
Det byggdes mycket i vårt camp också. Solglasögon, tak, mugghållare osv. 

vi åt langos för första gången
 
Jag mådde så himla bra hela festivalen och hade det verkligen så bra! 
jag ser fram emot nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback