massor av text om jobb och sånt

Jag är så hemskt sugen på att börja "skapa" saker. finns så mycket jag vill göra just nu och det är verkligen allt från att baka saker till att skapa webbsidor. Men istället tar jag bussen varje dag till göteborg för att jobba och de saker jag vill skapa finns bara i huvudet än så länge. 
Samtidigt så är jag väldigt nöjd, jag trivs med det jag gör och mina kollegor är så fantasktiska.
Det är väl egentligen inte meningen att låta bitter över att jag jobbar hela tiden, jag ska ju vara glad att jag har ett jobb som jag faktiskt trivs på så otroligt mycket osv. Jag är nöjd, det är bara det att jag tänker för mycket när jag jobbar. Tänker på vad som skulle hänt om jag åkte till London för att jobba som Aupair, åkt ner till vår lägenhet i spanien och stannat där, åkt på tågluff tillsammans med vänner osv.
Jag vet ju att mitt liv inte är slut bara för att jag jobbar, det är en del som jag måste göra också liksom. Mitt liv tar ju inte slut om något år utan jag kommer ju troligen hinna med allt det jag vill göra innan det är försent. 
 
Ett steg i rätt riktigt är ju att min kurs, Webbutveckling PHP, börjar om två veckor och jag är hur pepp som helst. Det ska bli så härligt att jag "måste" ta mig tiden att göra det jag vill göra, oavsett vad. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback